دسته بندی محصولات

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه و فروشگاه

بهترین دوربین مداربسته برای فروشگاه

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه و فروشگاه چه نوع دوربینی است؟ اگر به دنبال این هستید که امنیت مغازه و فروشگاه خود را بالا ببرید، بهترین گزینه، نصب دوربین‌های مداربسته است. با نصب دوربین مداربسته با خیال راحت می‌توانید در زمان عدم حضورتان در مغازه، رفت و آمدها را کنترل کنید؛ همچنین اگر سرقت یا دزدی رخ داد، یک مدرک معتبر دارید تا فرد را شناسایی کنید. در ادامه ما را همراهی کنید تا بتوانید بهترین دوربین را برای مغازه خود انتخاب کنید.

 

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

زمانی که در فروشگاه و مغازه نیستید، یکی از راهکارهایی می‌توانید از طریق آن رفت و آمد افراد به داخل مغازه را کنترل کنید، نصب دوربین مداربسته است.اگر بهترین دوربین را برای مغازه و فروشگاه خود نصب کنید، با خیالی آسوده می‌توانید مغازه را ترک کنید. یا اگر مغازه شما دچار سرقت شد، با استفاده از فیلمی که دوربین‌های مداربسته ذخیره کرده است، یک مدرک معتبر دارید که از طریق قضایی اقدام کنید تا فرد سارق شناسایی شود.

از بهترین دوربین‌های مداربسته برای مغازه و فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین مداربسته بولت: از بهترین دوربین‌های مداربسته در بازار است که به دلیل نصب آسان، وجود سه لنز و امکان ضبط شبانه ­روزی فیلم بسیاری از افراد به سراغ این دوربین‌ها می‌روند. این دوربین قابلیت دید در شب بسیار قوی دارد و می‌تواند ۲۵ متر را در تاریکی و نور کم ضبط کند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت پایین را دارید، ما به شما دوربین‌های مدل بولت را توصیه می‌کنیم؛ چون علاوه­بر مقرون به­صرفه بودن، قدرت دید بالا در تاریکی را دارد.
  • دوربین مداربسته مدل شیائومی: این دوربین‌ها قابلیت دید در شب داشته و چون امکان چرخش ۳۶۰ درجه را دارند، از قدرت دید وسیعی نیز برخوردار هستند. به اینترنت وای فای متصل می‌شوند و قابلیت ضبط صدا، بزرگنمایی دیجیتال و کارت حافظه دارند. دوربین مداربسته شیائومی میکروفون دارد که این قابلیت را به آن می­دهد که صدای محیط و مکالمات بین افراد را ضبط کند.
  • دوربین مداربسته داهوا: یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته برای مغازه و فروشگاه را شرکت داهوا تولید و به بازار عرضه می‌کند. این دوربین تمام امکانات لازم برای نظارت و کنترل مغازه را برای شما فراهم می‌کند. دوربین مداربسته داهوا قدرت دید در شب تا ۲۰ متر را دارد. دارای بهترین کیفیت و بزرگنمایی است به­طوری که بتوانید تصاویر ضبط شده را دقیق­تر بررسی کنید.

انواع دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته در بازار

دوربین‌های مداربسته به دو گروه دسته­بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • دوربین‌های مداربسته بیرونی
  • دوربین‌های مداربسته داخلی

شما باید دوربین مناسب را با توجه به مکانی که می‌خواهید نصب کنید، خریداری کنید. برای محیط‌های بیرونی از دوربین مداربسته بولت که بزرگ، ضد آب و ضد گرد و خاک هستند، استفاده کنید.برای محیط‌های داخلی از دوربین‌های مداربسته که دام یا سقفی هستند، استفاده کنید. این دوربین‌ها برخلاف دوربین‌های مداربسته بیرونی ضد آب و گرد و خاک نیستند.

 

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • دوربین‌های مداربسته‌ای که قابلیت زوم خوبی دارند.
  • دوربین‌هایی که کیفیت تصویر بالایی دارند.
  • دوربین‌های که زاویه دید وسیعی دارند.
  • از قدرت دید در شب بالایی برخوردار هستند.

 

دوربین‌های مداربسته با قابلیت زوم بالا

برای این که به صندوق نظارت دقیقی داشته باشید یا دریافتی مشتریان را به خوبی کنترل کنید، بهترین راهکار این است که بالای صندوق دوربین مداربسته نصب کنید. برای این کار از دوربین‌های مداربسته‌ای که قابلیت زوم به­ ویژه زوم اپتیکال دارند استفاده کنید. این دوربین‌ها تصاویر را در بالاترین کیفیت ارائه می‌کنند و نظارت و کنترل از طریق این دوربین‌ها بهتر انجام می‌شود.

 

دوربین‌های مداربسته با کیفیت تصویر بالا

شما باید با توجه به نوع فعالیتتان در فروشگاه و مغازه دوربین مناسب را نصب کنید. اگر در مغازه لوازم با ابعاد کوچک می‌فروشید، بهتر است از دوربین‌هایی با کیفیت ۵ مگاپیکسل استفاده کنید؛ همچنین اگر در مغازه لوازمی با ابعاد بزرگ می­فروشید از دوربین‌هایی با کیفیت ۲ مگاپیکسل استفاده کنید تا هر کدام تصاویر با کیفیت بالایی ارائه دهند.

قابلیت ۳۶۰ درجه دوربین

دوربین‌هایی با زاویه دید وسیع

برای مغازه یا فروشگاه دوربین‌هایی نصب کنید که قدرت دید وسیعی دارند. مثلا دوربین‌هایی با زاویه دید ۳۶۰ درجه که قدرت دید وسیع و گسترده‌ای دارند نصب کنید.

 

دوربین‌هایی با قدرت دید در شب بالا

یکی از مزایای نصب دوربین‌های مداربسته، قابلیت دید در شب است؛ چون اکثر سرقت‌ها در شب انجام می‌شود؛ به همین دلیل دوربین‌های مداربسته با ال ای دی زیاد که قدرت دید در شب بالایی دارند را نصب کنید تا خیالتان آسوده شود.

 

کاربرد دوربین‌های مداربسته در مغازه و فروشگاه

دوربین‌های مداربسته دو کاربرد دارند که عبارتند از:

  • کاربرد امنیتی: نصب دوربین‌های مداربسته برای افزایش ایمنی، بهترین راهکار است.
  • کاربرد نظارتی: با نصب دوربین‌های مداربسته می‌توانید بر رفت و آمد افراد، تجهیزات و وسایل داخل مغازه یا نحوه کار فروشندگان مغازه خود نظارت کنید.

محل نصب دوربین مداربسته در مغازه

دوربین‌های مداربسته در مغازه و فروشگاه را در کجا نصب کنیم؟

صاحب مغازه می‌تواند دوربین‌های مداربسته را در مکان‌های مختلف نصب کند مثل:

  • دوربین را روبروی مشتریان نصب کند.
  • دوربین را در ورودی مغازه نصب کند تا رفت و آمد افراد را کنترل کند.
  • روبروی فروشنده و صندوق‌دار برای ارزیابی عملکرد آن‌ها
  • در قسمت بیرونی مغازه نصب شود.
  • در انبار یا قفسه‌ها نصب شود.

 

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

شما هنگام خرید دوربین مداربسته برای فروشگاه خود، باید توجه داشته باشید که آن دوربینی که قصد خرید آن و راه‌اندازی اش را در فروشگاه یا مغازه خود دارید، از یک‌سری ویژگی ها و قابلیت های مهم برخودار است یا خیر که با وجود این قابلیت ها، دوربین شما می‌تواند تمامی نیاز های شما را به عنوان یک دوربین مداربسته حرفه ای تأمین می‌کند. در این بخش از مقاله چند مورد از این ویژگی ها را برایتان توضیح خواهیم داد.

 

 -دوربین‌های مداربسته با قابلیت دید در شب

 -دوربین‌های مداربسته با زاویه دید وسیع

 -دوربین‌های مداربسته با کیفیت تصویر بالا

 -دوربین‌های مداربسته با قابلیت زوم بالا

 

دوربین‌هایی با قابلیت دید در شب

 

شما اگر قصد راه‌اندازی دوربین مداربسته را داشته باشید، چه در مغازه ها، مراکز مختلف و در تمامی اماکن های مختلف مانند اماکن خرید، باید این نکته را در نظر بگیرید محصولی که قصد خرید آن‌را دارید، قابلیت دید در شب را دارد یا خیر.

شما به دلیل این‌که در مغازه‌ی خود اجناس زیادی و یا گرانبهایی دارید، باید بتوانید از آن اجناس خود به طور شبانه روزی به خوبی محفاظت کنید تا مورد سرقت قرار نگیرد و یا گم نشود. شما در طول روز شاید بتوانید به تنهایی و یا با کمک افرادی که در فروشگاه خود استخدام کرده‌اید و یا با استفاده از دوربین های مداربسته‌ی عادی ‌ای که در محیط فروشگاه خود نصب کرده‌اید، از لوازم و محصولات خود مراقبت کنید و به کسی اجازه‌ی سرقت ندهید،

اما در شب ها چطور؟ قطعاً شما و مستخدمین خود شب ها درحال استراحت کردن هستید و کسی در مغازه یا فروشگاه شما نیست که بتواند از محصولات شما مواظبت کند. برای همین شما باید دوربینی که خریداری می‌کنید قابلیت دید در شب را داشته باشد که بتواند در مواقعی که فروشگاه یا مغازه کسی نیست هم به عنوان یک نگهبان شبانه روزی از اجناس داخل فروشگاه شما مواظبت کند و در صورت وقوع سرقت، بتواند تصویر سارقین را به طور رنگی و باکیفیت ثبت و شناسایی کند که دوربین مداربسته های عادی قادر به فیلمبرداری در شب نیستند و معمولاً تصاویر را تاریک و سیاه ثبت می‌کنند و باید چراغ های فروشگاه را روشن نگه‌دارید تا بتوانند به درستی و به وضوح فیلمبرداری کنند.

دوربین شما باید قابلیت دید در شب را داشته باشد تا اگر یک روز وارد فروشگاه شدید و متوجه شدید که تعداد اجناس داخل مغازه‌تان کاهش یافته، بتوانید با کمک قابلیت دید در شب دوربین خود مشاهده کنید که یک شب قبل از گم شدن محصول خود چه اتفاقی در فروشگاه شما افتاده و با دقت بررسی کنید که کالای شما مورد سرقت قرار گرفته یا یکی از کارمندان به اشتباه در جایی که محصول شما آن‌جا قرار داشت جابه‌جایی انجام داده.

دوربین های عادی متأسفانه قابلیت دید در شب را ندارند و در شب ها کیفیت تصویری خوبی ندارند و نمی‌توانند واضح و شفاف فیلم‌برداری کنند، از این رو شما باید دوربین های مداربسته با قابلیت دید در شب تهیه کنید تا بتوانید به طور واضح با کیفیت بالا تمامی اتفاقاتی که شب ها در مغازه یا فروشگاه شما رخ می‌دهد را بررسی کنید و در صورت لزوم، به عنوان مدرک به پلیس ارائه دهید تا محصولات گم‌شده‌ی شما را جویا شوند و بیابند. در صورتی که مدرکی از سرقت موجود نباشد و یا چهره‌ی سارقین ضبط نشده باشد، امکان این‌که شما بتوانید سارق را پیدا کنید و کالای دزدی شده‌ی خود را بازیابی کنید وجود ندارد و کار شما برای یافتن محصول خود و سارق آن محصول خیلی دیر پیش می‌رود.

 

دوربین‌هایی با زاویه دید وسیع

 

برای نظارت دقیق‌تر و کامل تر بر محیط فروشگاه یا مغازه‌ی خود، بهتر است شما از دوربین هایی استفاده کنید که دید وسیع‌تری نسبت به دوربین مداربسته های عادی دارند و این قابلیت را دارند که بتوانند محیط بیش‌تری را در محوطه‌ی ضبط و پوشش خود قرار دهند تا نقطه‌ی کوری در فروشگاه شما نباشد. با کمک این دوربین ها شما می‌توانید تمامی محیط فروشگاه خود را تحت پوشش قرار دهید و فروشگاه خود را ایمن‌سازی کنید.

این دوربین ها در صرفه‌جویی هزینه‌ی شما هم می‌توانند کمک زیادی به شما بکنند. به طور مثال، شما محیطی را که می‌خواهید با 9 دوربین مداربسته‌ی عادی بپوشانید، می‌توانید با 6 یا 5 عدد دوربین مداربسته با قابلیت دید وسیع بپوشانید و مقداری از پولی را که می‌خواهید خرج دوربین کنید را پس‌انداز کنید. دوربین هایی که قابلیت دید وسیع دارند، معمولاً قابلیت چرخش لنز تا 360 درجه را دارند و فقط بر روی یک فضا تمرکز نمی‌کنند و می‌توانند سرتاسر فضای فروشگاه شما را ضبط و ثبت کنند.

این دوربین ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، دوربین هایی که به طور دستی زاویه دید آن‌ها تغییر می‌کند، و دوربین هایی که به طور خودکار و پیش‌فرض زاویه‌ی تحت پوشش خود را تغییر می‌دهند و نیازی به تغییرات دستی ندارند. شما می‌توانید خودتان انتخاب کنید که دوربینی که می‌خواهید خریداری کنید به طور دستی تغییر زاویه دهد یا به طور خودکار.

 

دوربین‌های مداربسته با کیفیت تصویر بالا

 

دوربینی که شما می‌خواهید برای مغازه یا فروشگاه خود تهیه کنید باید نسبت به دوربین هایی که در منازل و به طور عموم استفاده می‌شوند، از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و واضح تر باشد. این‌کار حتماً منفعت های خیلی زیادی برای شما خواهد داشت و هرچه کیفیت دوربین شما بالاتر باشد برای شما بهتر خواهد بود. دوربین های مداربسته هرچه قابلیت ضبط تصاویر و کیفیت نظارت بر تصاویر آن‌ها بالاتر باشد، به شما بیش‌تر کمک می‌کند که متوجه سرقت ها و جرائمی که در محیط کاری شما رخ می‌دهد بشوید.

 

می‌توانید با دقت بیش‌تری صوانح جرم را بررسی کنید و متوجه شوید که چه زمانی و توسط چه کسی محصولات شما مورد سرقت قرار گرفته اند.

از آن‌جایی که در طول روز ممکن است مغازه یا فروشگاه شما بسیار شلوغ شود، احتمال این‌که سرقت انجام بشود و شما متوجه آن نشوید زیاد است چون درحال رسیدگی به مشتریان خود هستید. این دوربین ها نیز هرچه کیفیت بالاتری داشته باشند، بهتر می‌توانند بر فضای فروشگاه شما تمرکز کنند و چهره‌ی فرد سارق را دقیق تر شناسایی کنند و به شما نشان بدهند. اگر شما در فروشگاه خود محصولات کوچک و زیادی را برای فروش گذاشته‌اید، برای شما الزامی است که دوربینی که خرید می‌کنید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتوانید تمامی محصولات کوچک خود را با کیفیت بالا مشاهده کنید و دقیق متوجه شوید چه محصولاتی مورد سرقت گرفته‌اند.

اگر محصولات که شما می‌فروشید از سایز بزرگی برخوردار هستند، کار برای شما آسان‌تر است چون نیاز نیست دوربین های بسیار با کیفیت خریداری کنید. همچنین با کمک این دوربین ها اعتماد مشتریان به شما بیش‌تر می‌شوند. چون وجود این دوربین ها به مشتریان این حس را منتقل می‌کنند که شما در زمینه‌ی نظارت به محصولات خود جدی هستید و محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین مسئله میزان اعتماد مشتریان به فروشگاه شما را بیش‌تر می‌کند.

 

سخن پایانی

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه و فروشگاه دوربینی است که قابلیت ضبط تصاویر به بهترین شکل ممکن را داشته باشد. از دغدغه‌های بیشتر صاحبان مغازه و فروشگاه این است که محل کارشان امنیت داشته باشد، تا بدون استرس و نگرانی محل کار خود را ترک کنند. یکی از راه‌های کاهش نگرانی، نصب دوربین‌های مداربسته است. در بازار انواع و اقسام دوربین‌های مداربسته وجود دارد که می‌توانید خریداری کرده و نصب کنید.

اگر در خرید دوربین‌های مداربسته شک و تردید دارید یا درباره نحوه کارکرد آن‌ها سوالی دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما راهنمایی کنند.

درباره ما

داری تک، بیش از 15 سال است که در زمینه فروش و پشتیبانی سیستم های حفاظتی امنیتی و گجت های هوشمند فعالیت دارد.

 ما به شما کمک می کنیم تا با نوآوری های تازه از پیشرفت روزافزون تکنولوژی عقب نمانید. 

اولویت ما کسب سود نیست، هدف اصلی و رسالت ما به ارمغان آوردن امنیت و آسایش برای جامعه می باشد. 

ما 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی نیازهای شما هستیم. 

 

مقاله های تازه

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

ارتباط با ما

محصولات داری تک

ضبط صدا و خبرنگاری (8)

ردیاب (9)

دوربین وای فای و وایرلس (27)

دوربین های ورزشی و پلیسی (7)

دوربین مراقبت از کودک و حیوانات خانگی (5)

دوربین سیمکارتی (20)

دوربین خورشیدی (5)

دوربین چشمی درب (5)

دوربین ثبت وقایع خودرو (6)

دوربین تله (Trail Camera) (5)

دوربین آندوسکوپی و چاه عمیق (32)

پکیج مداربسته بیسیم (4)

بیسیم (3)

آشکار ساز (5)

نظرات خود را با ما به اشتراک بذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

0 مقایسه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
چطور میتونم کمکتون کنم؟